Boas tardes a todos e a todas:
Hoxe tráiovos a última entrada do cuatrimestre, consiste nunha proposta pedagóxica basada en dúas sesión formadas por diversas actividades.
Velaquí tendes a nosa proposta, desexo que sexa do voso agrado:
Comment vous-êtes vous organisé(e)s pour réaliser ce projet?
Como as clases xa remataran e cada unha de nós vive nun sitio distinto, o primeiro que fixemos foi crear un grupo de Whatsapp e un drive. Decidimos poñer un día no que todas poidésemos quedar para organizar o traballo.
O primeiro que fixemos foi unha chuvia de ideas sobre o tema que íamos a tratar e as actividades que íamos realizar. Decantarnos por un tema e polas actividades foi sinxelo xa que tiñamos varias opcións tanto para o tema como para as actividades. Cando tiñamos todo claro só quedaba redactar as nosas ideas e para isto repartimos o traballo. Cada unha foi escribindo no drive o que lle correspondía e cando algunha de nós tiña algunha dúbida sobre o que faláramos anteriormente preguntábao por Whatsapp. Sobre os materiais tamén os repartimos sendo a repartición equitativa.
Repartimos os roles da seguinte maneira:
Coordinadora: Nuria
Asistente: Cristina
Encargadas de material: Vero y Marta
Secretaria: Sara
Avez-vous éprouvé des difficultés? Lesquelles?
As dificultades que ao inicio do proxecto nos impediron avanzar con facilidade, foron a correcta elección do tema que queríamos traballar nas nosas sesións e si as actividades escollidas eran as acertadas para este tramo de idade.
Queríamos abordar un tema que se tratara pouco na aula, que non sempre se tratasen as cores, as frutas ou os animais... Finalmente, decantámonos polos transportes, xa que é algo que todavía non tocamos en profundidade. Asimesmo, surxiron dudas á hora de pensar as actividades, moitas veces dudamos entre sí o alumando sabería realizalas ou si polo contrario terían dificultades... Para finalizar, solventamos todas as dúbidas coa axuda de Carlos e rematamos con éxito o proxecto.
Qu’est-ce que vous avez appris avec ce projet ?
Este proxecto serviranos para a nosa futura práctica docente, concretamente para manexarnos buscando diversos recursos ou actividades sobre un tema e a organizar e distribuir os tempos. Tivemos que adaptar diversos materiais a idade dos destinatarios, o cal sempre supón coñecer o seu grado de maduración.
Quel est votre avis général sur le projet?
Este proxecto resultounos sinxelo de realizar debido a que eleximos as nosas compañeiras de grupo, a quenes xa coñecemos e sabemos como traballa cada unha. Pese a isto, persoalmente, houbo unha compañeira que non se esforzou ao máximo co traballo, deixouno todo para o último día podendo realizalo todo con máis tempo, por isto o resultado da actividade da sopa de letras non foi o esperado... Isto fixo que non esté de todo satisfeita co traballo.
Quel est votre avis général sur le groupe de travail?
Pese as diferencias que xa dixen anteriormente e a pesar de que as clases remataran e de que tivemos uns horarios moi diferentes, entre todas soubemos sacar o traballo adiante, encontrando algún día no que poidemos quedar para traballar, ademáis fomos usando aplicación que nos axudaron a traballar de forma conxunta aportando ideas e axudándonos entre todas.
Finalmente, facer mención a Carlos. Foi un placer ter un mestre coma el. Grazas por aportarnos tanta información e facer todo tan dinámico, foi unha gran forma de coñecer e familiarizarnos moito mellor co francés, de tal xeito que no futuro estaremos moi preparados para poñer en práctica numerosas actividades que foron saíndo estos meses nas nosas sesións e nas dos demáis compañeiros e compañeiras.
MERCI CARLOS!
Presentación sin título
null
Comment vous-êtes vous organisé(e)s pour réaliser ce projet?
Como as clases xa remataran e cada unha de nós vive nun sitio distinto, o primeiro que fixemos foi crear un grupo de Whatsapp e un drive. Decidimos poñer un día no que todas poidésemos quedar para organizar o traballo.
O primeiro que fixemos foi unha chuvia de ideas sobre o tema que íamos a tratar e as actividades que íamos realizar. Decantarnos por un tema e polas actividades foi sinxelo xa que tiñamos varias opcións tanto para o tema como para as actividades. Cando tiñamos todo claro só quedaba redactar as nosas ideas e para isto repartimos o traballo. Cada unha foi escribindo no drive o que lle correspondía e cando algunha de nós tiña algunha dúbida sobre o que faláramos anteriormente preguntábao por Whatsapp. Sobre os materiais tamén os repartimos sendo a repartición equitativa.
Repartimos os roles da seguinte maneira:
Coordinadora: Nuria
Asistente: Cristina
Encargadas de material: Vero y Marta
Secretaria: Sara
Avez-vous éprouvé des difficultés? Lesquelles?
As dificultades que ao inicio do proxecto nos impediron avanzar con facilidade, foron a correcta elección do tema que queríamos traballar nas nosas sesións e si as actividades escollidas eran as acertadas para este tramo de idade.
Queríamos abordar un tema que se tratara pouco na aula, que non sempre se tratasen as cores, as frutas ou os animais... Finalmente, decantámonos polos transportes, xa que é algo que todavía non tocamos en profundidade. Asimesmo, surxiron dudas á hora de pensar as actividades, moitas veces dudamos entre sí o alumando sabería realizalas ou si polo contrario terían dificultades... Para finalizar, solventamos todas as dúbidas coa axuda de Carlos e rematamos con éxito o proxecto.
Qu’est-ce que vous avez appris avec ce projet ?
Este proxecto serviranos para a nosa futura práctica docente, concretamente para manexarnos buscando diversos recursos ou actividades sobre un tema e a organizar e distribuir os tempos. Tivemos que adaptar diversos materiais a idade dos destinatarios, o cal sempre supón coñecer o seu grado de maduración.
Quel est votre avis général sur le projet?
Este proxecto resultounos sinxelo de realizar debido a que eleximos as nosas compañeiras de grupo, a quenes xa coñecemos e sabemos como traballa cada unha. Pese a isto, persoalmente, houbo unha compañeira que non se esforzou ao máximo co traballo, deixouno todo para o último día podendo realizalo todo con máis tempo, por isto o resultado da actividade da sopa de letras non foi o esperado... Isto fixo que non esté de todo satisfeita co traballo.
Quel est votre avis général sur le groupe de travail?
Pese as diferencias que xa dixen anteriormente e a pesar de que as clases remataran e de que tivemos uns horarios moi diferentes, entre todas soubemos sacar o traballo adiante, encontrando algún día no que poidemos quedar para traballar, ademáis fomos usando aplicación que nos axudaron a traballar de forma conxunta aportando ideas e axudándonos entre todas.
Finalmente, facer mención a Carlos. Foi un placer ter un mestre coma el. Grazas por aportarnos tanta información e facer todo tan dinámico, foi unha gran forma de coñecer e familiarizarnos moito mellor co francés, de tal xeito que no futuro estaremos moi preparados para poñer en práctica numerosas actividades que foron saíndo estos meses nas nosas sesións e nas dos demáis compañeiros e compañeiras.
MERCI CARLOS!
No hay comentarios:
Publicar un comentario